Новини


21 вересня 2020 року соціальний педагог Грищенко Г.І. провела з учнями 1 класу заняття " Знайомство",спрямоване на створення позитивної мотивації та зацікавленості дітей до пізнавальної діяльності 

 
3 вересня 2020 року ЗДНВР Грищенко Г.І. провела інструктивно-методичну нараду щодо особливостей ведення класних журналів в 2020-2021 навчальному році 

27 серпня 2020 року ЗДНВР Грищенко Г.І. провела інструтивно-методичну нараду для педагогічних працівників Малолисовецького НВК, під час якої обговорено методичні рекомендації щодо викладання навчаьних предметів у 2020-2021 навчальному році та нормативні документи щодо організації виховного процесу у новому навчальному році.
  
25.08.2020 року ЗДНВР Грищенко Г.І. провела інструктивно- методичну нараду з педагогічними працівниками Малолисовецького НВК ,під час якої повідомила присутнім  структуру 2020-2021 навчального року.Також обговорено методичні рекомендації  щодо проведення  Першого уроку 2020-2021 навчального року.




21 лютого 2020 року заступник директора з НВР Грищенко Г.І. провела з педагогічними та іншими працівниками інструктивну нараду , під час якої опрацьовано наказ Міністерства освіти і науки України від 28.12.2019 року № 1646 «Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти». Також усім присутнім повторно доведено зміст усіх нормативно-правових актів щодо протидії булінгуі насильству та наголошено на особистому неухильному виконанні заходів,передбачених антибулінговою політикою закладу освіти
21 лютого 2020 року заступник директора з НВР Грищенко Г.І. провела з педагогічними та іншими працівниками інструктивну нараду , під час якої опрацьовано наказ Міністерства освіти і науки України від 28.12.2019 року № 1646 «Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти». Також усім присутнім повторно доведено зміст усіх нормативно-правових актів щодо протидії булінгуі насильству та наголошено на особистому неухильному виконанні заходів,передбачених антибулінговою політикою закладу освіти
03.10.2019 року голова методичної ради Грищенко Г.І. провела засідання методичної ради ,під час якої обговорено умови участі у конкурсі "Вчитель року",затверджено графік взаємовідвідування уроків з метою забезпечення наступності в школі  та заходи щодо формування нового освітнього простору

11.09.2019 року проведено засідання методичної ради,під час якої обговорено шляхи реалізації науково-методичної теми року ,обговорено та схвалено плани роботи ШМО.Також голова методичної ради Грищенко Г.І. повідомила присутніх про порядок підвищення кваліфікації педагогічних працівників.Директор НВК Сидоренко С.С. поінформував присутніх  щодо атестації педагогічних працівників та заходів з реалізації Національної стратегії з оздоровчої рухової активності в Україні на період до 2025 року.
29.09.2019 року Відбулась методична нарада з педагогічними працівниками Малолисовецького НВК,під час якої учителі обговорили методичні рекомендації щодо виклання навчальних предметів  у ЗЗСО у 2019-2020 навчальному році (лист МОНУ №1/11-5566 від 01.07.2019 року)  та нормативно-правові документи,які регулюватимуть виховну роботу у закладі в нинішньому навчальному році.

03.09.2019 року заступник директора з НВР Грищенко Г.І.провела з класними керівниками та учителями-предметниками нараду щодо ведення класних журналів у 2019-2020 навчальному році .




зарубіжний досвід
професійна майстерність учителя

Інспектування педагогів у Франції

Державна служба якості освіти спільно з Посольством Франції в Україні 3–4 липня проводила семінар «Система оцінювання якості освіти у Франції». Редакція журналу брала участь у заході. Ділимося інформацією про те, як інспектори оцінюють професійну майстерність педагогів у цій країні
ІРИНА ЛАХНЕКО,головний редактор журналу «Заступник директора школи»
Від системи освіти Франції до управління кар’єрою вчителя — дводенний семінар охопив широкий спектр тем і допоміг зрозуміти, за якими законами «живе» освіта в цій країні. «Чому саме Франція?» — запитаєте ви. Бо сучасна система освіти Франції остаточно утвердилася ще у 18-му сторіччі й нині її вважають однією з найліпших у світі. А ще тому, що сертифікація, яку в нас лише запроваджують, «працює» протягом сторіч, а сертифікований учитель — це держслужбовець з давніх-давен. Власне тому це питання й зацікавило найбільше.
Про оцінювання професійної майстерності педагогів у Франції на семінарі говорили практики: інспектор початкової школи (країни Континентальної Європи) з резиденцією в Берліні Tьєррі Уєль, регіональний інспектор мовних дисциплін навчального округу Гренобля Гі Шеркі, директорка Французького ліцею імені Анни Київської Дезі Оддон і завідувач початкових класів цього ліцею Флоріан Косса.

Як організоване інспектування

Процес оцінювання професійної майстерності учителів автоматизований. У всіх регіонах Франції використовують для цього спеціальний електронний додаток. Він видає імена вчителів, які мають пройти інспекцію.
Інспектор отримує перелік учителів, яких має перевірити, вільно обирає дату відвідин школи й узгоджує її з директором. Учителя також повідомляють про дату інспектування через електронний додаток. Він може відхилити її і запропонувати свою.
Сама процедура інспектування — це співбесіда інспектора з учителем, відвідування уроку та розмова з директором як керівником цього учителя. За результатами такого інспектування складають педагогічний звіт. Його форма — не формалізована: кожен інспектор складає його на власний розсуд. Однак він має містити характеристику учителя за конкретними критеріями, приміром, мовлення, організація роботи в групі, оцінювання успіхів та досягнень учнів тощо (див. Додаток 1).

Щоб відкрити  на весь екран,

натисніть на піктограму Меню  на нижньому березі фрейму

Що оцінює інспектор під час співбесіди

Розпочинають ґрунтовний і контекстуальний аналіз педагогічної діяльності учителя зі співбесіди. Під час неї інспектор має з’ясувати етапи розвитку учителя як фахівця, визначити його компетенції та дізнатися про його подальші професійні плани.

Це інтерактивна гармошка.

Клацайте на її клавіші, аби прочитати текст

На що зважає інспектор під час уроку

Відвідування уроку — обов’язкова складова інспектування. Інспектор має оцінити роботу вчителя за такими критеріями:
  • розуміння матеріалу навчальної дисципліни та методики викладання;
  • мовлення;
  • планування та реалізація різних аспектів освітнього процесу;
  • організація роботи в групі;
  • оцінювання успіхів та досягнень учнів;
  • діяльність учителя як наставника;
  • допомога учням під час навчання;
  • участь в індивідуальних та колективних проектах із професійного вдосконалення (див. Додаток 1).
За кожним із критеріїв інспектор має визначити оцінку: «потребує закріплення», «задовільно», «дуже добре» чи «відмінно». Відповідні відомості він вносить у Звіт про проведення професійної співбесіди (див. Додаток 2).

Щоб відкрити  на весь екран,

натисніть на піктограму Меню  на нижньому березі фрейму
Під час уроку увага інспектора зорієнтована переважно на учнів: як вони вітаються з учителем і поводяться під час уроку, як реагують на його дії та слова тощо. У полі зору також «нережимні моменти» — приміром, як вони заходять у клас перед уроком і виходять з нього після.

Про що говорять інспектор і директор закладу

Завершальним етапом інспектування є бесіда інспектора та безпосереднього керівника учителя — директора закладу освіти. Зокрема директор надає таку інформацію:
  • який рівень знань і навичок учні виявили за результатами відповідного контролю;
  • як учитель співпрацює з колегами;
  • яка роль учителя в освітній спільноті;
  • чи співпрацює він з батьками та партнерами закладу освіти;
  • як створює та підтримує клімат, сприятливий для навчання.
Оцінку за кожним критерієм інспектор також вносить у Звіт про проведення професійної співбесіди, форма якого наведена у Додатку 2.
Зі звітом інспектора учителя обов’язково ознайомлюють під підпис. Якщо він не згодний з результатами інспектування, то може їх оскаржити. Але такі випадки не поширені. Заробітна плата учителя залежить від сітки державного службовця, яку визначають зокрема й за результатами інспектування.
+
В Україні схожа з французькою модель оцінювання професійної майстерності учителів лише набирає обертів. Та загальна мета і принципи схожі. Це підтримка привабливості професії вчителя та мотивування вдосконалювати педагогічну майстерність.



МОН ПРОПОНУЄ ДЛЯ ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТ ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО НАЦІОНАЛЬНУ СИСТЕМУ КВАЛІФІКАЦІЙ


Укладено збірники нормативно-правових актів на допомогу освітянам і науковцям

https://imzo.gov.ua/2019/07/18/ukladeno-novi-zbirnyky-normatyvno-pravovykh-aktiv-na-dopomohu-osvitianam-i-naukovtsiam/

Комментариев нет:

Отправить комментарий